Saaremaa Kaubamaja

SAAREMAA KAUBAMAJA E-POE MÜÜGI- JA TAGASTUSTINGIMUSED

ÜLDSÄTTED

1. Käesolevad Saaremaa Kaubamaja müügitingimused  kehtivad ostmisel e-poest internetiaadressilt www.saaremaakaubamaja.ee. Toodete müüja on Saaremaa Tarbijate Ühistu (edaspidi: müüja), aadress Tehnika tn. 5, Kuressaare, Saaremaa vald, Saaremaa, 93815, registrikood 10044010, telefon +372 53341159, e-posti aadress: kaubamaja@saaremaa.coop.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Saaremaa Kaubamaja e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.saaremaakaubamaja.ee. Kui klient esitab tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.

1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada ja printida.

1.4. Klient nõustub Saaremaa Kaubamaja tellimuse kinnitamisega tingimustes sätestatuga.

1.5. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

1.6. Saaremaa Kaubamaja klienditeeninduse kontaktandmed on e-post kaubamaja@saaremaa.coop.ee ja telefon +372 53341159.

2. TELLIMUSE ESITAMINE

2.1. Tellimusi saab Saaremaa Kaubamaja e-poes esitada kas kliendina sisse logides või külalisena.

2.2. Tellimuse vormistamiseks valib klient välja soovitud tooted ja kogused.

2.3. Klient läheb „Minu ostukorv“ alla ja valib makse- ja tellimuse kättesaamise viisi: kättesaamine Saaremaa Kaubamaja kauplusest ( tulen ise järele) või pakiautomaat.

2.3. Klient sisestab oma ees- ja perekonnanime, e-posti aadressi ja telefoninumbri.

2.4. Klient kontrollib, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile ning tasub kogu tellimuse eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.

2.5. Pärast pangalingiga tasumist tuleb kliendil vajutada nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.

2.7. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.

2.8. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida (kas osaliselt või täielikult), võtab Müüja kliendiga ühendust ja maksab kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.

3. TOOTE HIND JA TASUMINE

3.1. Kõik Saaremaa Kaubamaja e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

3.2. Toodetele kehtivad ostu tegemise hetkel kuvatud hinnad. Juhul, kui müügihind on toote kättesaamise ajaks muutunud, jääb jõusse tellimuse vormistamise hetkel kehtinud hind.

3.3. Juhul, kui juriidilisest isikust klient soovib arvet ostu eest tasumiseks, peab klient valima „Soovin ettemaksuarvet e-posti teel“.

3.4. Juhul, kui klient soovib kojuveo teenust, tuleb tal saata oma soov e-maili teel aadressile kaubamaja@saaremaa.coop.ee, misjärel võetakse kliendiga ühendust ja tehakse kokkulepe kauba kojuveoks.

3.5. Juhul, kui Klient ei vali tellitud kaubale ise järeletulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt müügitingimuste punktile 4.

3.6. Kauba eest saab tasuda Saaremaa Kaubamaja e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

3.7. Saaremaa Tarbijate Ühistu kasutab pangamaksete teostamiseks www.saaremaakaubamaja.ee lehel Maksekeskus AS teenust.

4. TELLIMUSE KÄTTESAAMINE

4.1. Kauba kättesaamine Saaremaa Kaubamajast kohapeale tulles:

4.1.1. Saaremaa Kaubamajast, aadressil Raekoja tn 1, Kuressaare, Saaremaa.

4.1.2. Kauplustes toimub tellimuse väljastamine kaupluste lahtiolekuaegadel.

4.1.3. Tellimus on kaupluses kättesaadav alates päev pärast tellimuse tegemisest ja tasumisest .

4.1.4. Tellimuse saab klient kätte isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja nime või tellimuse kinnituse esitamisel.

4.1.5. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse kliendi tellimuse kinnituse andmed ja selle alusel on tellimus kätte saadud.

4.1.6. Müüja hoiab tellimust kaupluses kuni kaupluse sulgemiseni ja üks kuu pärast tellimuse tegemist. Kaubale mitte järeletulemisel raha kauba eest ei tagastata.

4.2. Kauba kättesaamine pakiautomaadist:

4.2.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu. Juhul, kui tellimuse maksumus ületab summat 80€,  kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

4.2.2. Esmaspäevast neljapäevani ostetud kaup saabub pärast müügilepingu jõustumist pakiautomaati järgmiseks või ülejärgmiseks päevaks. Reedest kuni pühapäevani ostetud kaup saabub pakiautomaati hiljemalt müügilepingu jõustumisele järgneval teisipäeval.

4.2.3. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

4.2.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

4.2.5. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.5. Kauba kontroll

4.5.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul, kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.

4.5.2. Kauba kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida tellimuse vastavust arve-saatelehele.

4.5.3. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kui kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.

4.5.4. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1. Müüja tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks. Müüja edastab isikuandmeid ainult kullerteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

5.2. Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab tellimuse vormistamisel: ees-ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arveldusarve number.

5.3. Saaremaa Tarbijate Ühistu on isikuandmete vastutav töötleja, ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

5.4. Müüja töötleb kliendi isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:

5.4.1. e-poes esitatud tellimuse täitmine;

5.4.2. e-poe kliendisuhete haldamine ja kliendiga suhtlemine;

5.4.3. kliendi päringutele vastamine;

5.4.4. õigustatud huvi;

5.4.5. tarbijaharjumuste uurimine;

5.4.6. müügistatistika koostamine;

5.4.7. e-poe teenuste haldamine ja arendamine.

6. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

6.1. Erakliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Juriidilistele isikutele antud punkt ei kehti.

6.2. Kauba tagastamiseks peab klient täitma kaubaga kaasas olnud arve-saatelehel toodete tagastamise osa või lepingust taganemise avalduse ning edastama selle koos kaubaga Saaremaa  Kaubamajale (tegevuskoht Raekoja tn1, Kuressaare) klienditeeninduse kaudu või kauba kättesaamiseks kasutatud pakiautomaadi kaudu (kasutades tagastamise uksekoodi).

6.2.1. Taganemisavalduse vorm asub Lisa1.

6.3. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.

6.4. Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.

6.5. Tagastatav kaup (s.h tarvikud) peab olema kasutamata ja rikkumata. Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid, avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid, hügieenitooted, tekid ja padjad), 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

6.6. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

6.7. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasivõtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

7. KAUBA VAHETAMINE

7.1. Kliendil on õigus kaupa ümber vahetada Saaremaa Kaubamajas kohapeale tulles või andes sellest teada e-mailile kaubamaja@saaremaa.coop.ee teise sama liiki kauba vastu.  

7.2. Juhul, kui Klient pole tootega rahul, toode ei sobi või Klient tellis kogemata vale toote, on õigus see tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul. Selle perioodi ületamisel on Saaremaa Kaubamajal õigus toodet mitte ümber vahetada.

7.3. Ümbervahetamisele kuuluv toode ei tohi olla kahjustunud, ei tohi olla kasutatud (v.a korra selga proovimine) ja toode peab olema koos hinnasiltidega

8. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

8.1. Juhul, kui müüja oma kohustusi rikub, on kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist.

8.2. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

8.3. Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel aadressile kaubamaja@saaremaa.coop.ee või telefonil +372 53341159. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

8.4. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mistahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

8.5. Müüja ei vastuta tellimuse mittesihipärasest kasutamisest või mittenõuetekohasest hoiustamisest tekkinud kahjude eest.

8.6. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

Lisa 1 Taganemisavaldus

TAGANEMISAVALDUSE TÜÜPVORM

Arve-saateleht number  

Kuupäev

TAGASTATUD TOOTED  

tootekood              toote nimi                  suurus                   põhjuse kood* tagastamine/vahetamine

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

*Tagastamise põhjus (märkimine soovitav) 1 – toode erineb pildilolevast 2 – toote kvaliteet on halb 3 – mõõdud ei sobi (võimalusel täpsustada) 4 – saadeti vale toode 5 – toode on defektiga

Panga nimi

Arveldusarve omaniku nimi

Arveldusarve number

ASENDUSTOOTED (VAHETAMISEL)

tootekood                                  toote nimi                                                      suurus  

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Toote ümbervahetamiseks veenduge eelnevalt, et asendustoode on e-poes olemas. Kirjutage vahetuse soovist aadressile kaubamaja@saaremaa.coop.ee, et võiksime asendustooted Teie jaoks broneerida. Ettepanekute või täpsustavate küsimuste korral kirjutage meile e-posti aadressil kaubamaja@saaremaa.coop.ee.

TAGASTAMINE JA VAHETAMINE

Saaremaa Kaubamaja e-poest ostetud toodete puhul on Teil õigus põhjust avaldamata lepingust taganeda (toode tagastada) 14 päeva jooksul alates ostetud toote kättesaamisest. Tagastus on aktsepteeritav vaid tingimusel, kui toodet ei ole kasutatud ning sellel pole kahjustuste ega kasutamise jälgi. Lepingust taganemiseks (toote tagastamiseks või ümbervahetamiseks) täitke Saaremaa Kaubamaja Taganemisavalduse tüüpvorm ning lisage täidetud taganemisavaldus tagastatava toote juurde. Lepingust taganemisel peab klient ostetud toote viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse esitamisest Müüjale tagastama. Ostusumma hüvitamine tagastatud toodete eest toimub esimesel võimalusel, ent mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toodete jõudmisest tagastamisaadressile. Tagastamisega seotud saatekulud tasub klient. Toote ümbervahetamise soovi korral lähetame asendustoote teele niipea, kui ümbervahetamisele kuuluv toode on tagastamisaadressile jõudnud. Saaremaa Kaubamaja ei saa laoseisu muutumise tõttu alati garanteerida toodete ümbervahetamise võimalust. Toote ümbervahetamiseks valige välja asendustoode (eelnevalt veendudes, et see on e-poes olemas) ja kirjutage vahetuse soovist aadressile kaubamaja@saaremaa.coop.ee ja asendustoode broneeritakse Teie jaoks. Säilitage postitamisel saadav dokument postitamise tõestamiseks. Lisaks eeltoodule on Teil õigus toote lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele, sh pöörduda oma õiguste kaitseks kaebusega Tarbijakaitseameti juures tegutsevasse tarbijakaebuste komisjoni tarbijakaitseseaduses sätestatud korras.

Juhul, kui olete kauba kätte saanud pakiautomaadist, siis on Teil võimalus kaup tagastada, kasutades sama ettevõtte pakiautomaati. Tagastamisel tuleb kasutada tagastuskoodi, mis saadeti Teile telefonile või e-postile. 

Kauba vahetamine isiklikult tagasi tuues:

Vahetatav Kaup palume tuua Saaremaa Kaubamaja Infoletti aadressile Raekoja tn 1, Kuressaare, tööpäevadel kell 10.00 – 19.00 See vahetusviis on TASUTA.

Kui Teil on veel küsimusi seoses tagastamisega või ümbervahetamisega, siis palun helistage +372 53341159 või kirjutage kaubamaja@saaremaa.coop.ee.

Ostukorv

0

Ostukorvis ei ole tooteid.